سرخط خبرها
«مطرب» به طرب آمد

اکران «مطرب» با حضور پرویز پرستویی و محسن کیایی در سینما هویزه مشهد

  • کد خبر: ۱۲۴۸۴
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
اکران «مطرب» با حضور پرویز پرستویی و محسن کیایی در سینما هویزه مشهد
افخمی-زوزنی| ۱۵ آبان‌ماه امسال فیلم سینمایی «مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی و با بازی بازیگرانی، چون پرویز پرستویی، محسن کیایی، الناز شاکردوست و مهران احمدی برای اولین‌بار در سینما‌های سراسر کشور روی پرده رفت. این فیلم از همان روز‌های ابتدایی اکران، با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شد؛ به‌طوری که در کمتر از ۲۴ساعت از آغاز اکرانش توانست با کسب رضایت حداکثری مخاطبان، رتبه اول فروش روزانه را آن خود کند. در ادامه مسیر اکران برخی از منتقدان سینمایی ازجمله مسعود فراستی نقد‌های تندی به این فیلم داشتند، اما همچنان «مطرب» با اقبال خوب مخاطبان همراه است؛ به‌طوری‌که در هفته گذشته با فروشی بیش از ۳میلیارد تومان در سینما‌های سراسر کشور توانست مجموع فروشش را به ۲۶ میلیارد تومان برساند. به این ترتیب تازه‌ترین اثر کیایی با پشت سر گذاشتن فیلم «تگزاس ۲» توانست پرفروش‌ترین فیم کمدی سال شود. «مطرب» که اکنون در رده دوم فیلم‌های پرفروش ۹۸ قرار دارد، کمتر از ۲ میلیارد تومان با فروش فیلم اجتماعی «متری شیش‌ونیم» فاصله دارد و به احتمال زیاد می‌تواند با عبور از سد این فیلم، خود را به صدر جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های سال برساند. این فیلم در مشهد هم از همان ابتدا با اقبال خوب مخاطبان رو‌به‌رو شد و هرهفته در صدر جدول فروش هفتگی سینما‌های مشهد قرار گرفت. بعد از گذشت یک ماه‌ونیم از آغاز اکران این فیلم، روز گذشته ۲ بازیگر اصلی آن، پرویز پرستویی و محسن کیایی با حضور در سینما‌های مشهد، با طرف‌دارانشان دیدار کردند.
پرویز پرستویی که آخرین‌بار سال ۱۳۹۳ برای حضور در نشست نقد و بررسی فیلم‌سینمایی «مهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگر‌پور در میان سینمادوستان مشهدی حاضر شده بود، عصر دیروز بعد از ۵ سال همراه با محسن کیایی برای شرکت در اکران مردمی فیلم سینمایی «مطرب» به مشهد آمد. این ۲ بازیگر ابتدا به سینماآفریقا رفتند و ضمن تماشای این فیلم، با مخاطبان خوش‌وبش کردند و عکس یادگاری گرفتند. بعد از آن پرستویی و کیایی که فیلم خود را تا دیروز ندیده بودند، به پردیس سینمایی هویزه رفتند و همراه با مخاطبان به تماشای «مطرب» نشستند. این درحالی بود که ده‌ها نفر بیرون از سالن منتظر بودند تا با این ۲ بازیگر سینما و تلویزیون عکس یادگاری بگیرند.
 
 



توصیه به تماشای «آخرین داستان»
بعد از تماشای فیلم و پایان تشویق‌های بی‌اندازه تماشاگران، پرویز پرستویی و محسن کیایی روی صحنه سالن یک پردیس سینمایی هویزه که مملو از جمعیت بود، حاضر شدند و با طرف‌دارانشان صحبت کردند. پرستویی ضمن قدردانی از انرژی خوب تماشاگران، گفت: ما امروز برای اولین‌بار حال و هوایی را تجربه کردیم که در سایر اکران‌های مردمی فیلم مطرب تجربه نکرده بودیم. ما در کنار شما در یک اکران خوب، با تماشاچی خوب و با احساس پاک به تماشای فیلم نشستیم. ما همیشه خدمتگزار شما بوده‌ایم و خواهیم بود.
او همچنین از طرف مصطفی کیایی، کارگردان و تهیه‌کننده و دیگر عوامل گروه مطرب از تمامی افراد حاضر در سالن تشکر کرد.
پرستویی که این روز‌ها به‌عنوان صداپیشه با انیمیشن «آخرین داستان» نیز روی پرده سینما‌ها حضور دارد، در بخشی از صحبت‌هایش، دیدن این فیلم را به تماشاگران پیشنهاد داد: «من از فرصت استفاده می‌کنم تا به شما تماشای «آخرین داستان» را که این‌روز‌ها در کنار «مطرب» در مشهد در حال اکران است، توصیه کنم. ما به‌عنوان ملت ایرانی باید افتخار کنیم که نام این انیمیشن میان کاندیدا‌های اسکار قرار گرفته است و امیدوارم اسکار را به خانه‌های ما بیاورد. این فیلم برگرفته از شاهنامه است و جا دارد از آن حمایت شود. حتما این فیلم را با خانواده و فرزندانتان ببینید.»
محسن کیایی نیز چندکلامی با تماشاگران همراه شد و گفت: «خیلی خوش‌حالم که توانستم فیلم را برای اولین‌بار در این سالن تماشا کنم. همه هدفمان این بود که حال تماشاگر بعد از دیدن فیلم خوب شود، خداراشکر که به هدفمان رسدیم.»
او ابراز امیدواری کرد مردم مشهد همان‌طور که تا امروز پشت سینما بودند و سینما را دنبال کردند، همچنان به این رویه پایبند باشند.
این بازیگر سینما همچنین در پایان با بیان این عبارات موجب خنده حاضران شد: تنها ۴ هفته از اکران فیلم ما باقی مانده است. اگر فیلم را دوست داشتید به دوستانتان توصیه کنید تا فیلم را ببینند. اگر هم دوست نداشتید، به دشمنانتان تماشای فیلم را پیشنهاد دهید تا حالشان بد شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->